Miami Biatch! - Reisverslagen van Ferdy FerdyFerdy - WaarBenJij.nu Miami Biatch! - Reisverslagen van Ferdy FerdyFerdy - WaarBenJij.nu

Miami Biatch!

Geen verslag, enkel toevoeging van mijn verblijf in Miami

Recente Reisverslagen:

Ferdy

Zin in een avontuur om mijn tweede decennium op de valreep mee af te sluiten besluit ik om op reis te gaan door Mexico, Midden- en Zuid-Amerika. Dit is voor mij heel eenvoudig omdat ik al jaren vloeiend Spaans spreek. Oke dat is niet waar maar dat ga ik binnen drie weken in Mexico leren...ahum...

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4023

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 01 November 2013

Mexico, Guatemala en Honduras

11 September 2013 - 11 Oktober 2013

Ferdy brengt beschaving in 14 landen!

04 September 2013 - 11 September 2013

Miami Biatch!

Landen bezocht: